Jag kan inget annat än och skratta

Vad försöker du uppnå? Vad är meningen med ditt beteende? Jag förstår inte och det är orimligt för mig hur du inte ens tänker på andra människor? För om du gjorde det så skulle du ju knappast bete dig som du gör? Känslor är något ömtåligt och som man ska respektera, inte trampa på! Men det är som jag säger: man är inte mer värd än det värde man är villig att lägga i andra. Och du är inte värd ett skit, för så som du gör, så gör inte en människa som respekterar andra människor. Hur arg jag än borde bli och hur ledsen jag skulle vara så kan jag och får jag inte göra något annat än att skratta åt dig. Du är patetisk, det kanske gör ont att höra det. Kankse du undrar vilken rätt jag har att säga så överhuvudtaget men då ska jag säga en sak, det har jag, för jag vägrar att bli trampad på, och ta emot skit som inte är min, jag vägrar att vara den som tackar och tar emot. Jag står upp för mig själv, kanske borde du göra det samma?

Magnus Heimdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0