Kungen av ingenting

vilken dröm killen hade inatt. Jag drömde att jag blev tillsatt som konsulent för UNF Älvsborg och gillade det. Skrattretande när jag vaknade egentligen... men det var läskigt för vem i sitt rätta sinnelag vill egentligen ha det jobbet det måste gå med en förbannelse eller nåt?

Jag börjar jobba klockan 3 idag, därför ska jag dra och träna snart. Och det är fortfarande pissväder så jag har inget annat att göra heller. Vilken sommar jag har du^^ Men som sagt, iväg och träna men innan jag ska jag internetshoppa lite. Dags att köpa ipod (eller en mp3 över hvudtaget)

Skriver mer sedan, jag saknar lite inspiration nu. Jag har precis vaknat liksom

Snälla Gud, kan du inte få tiden att gå lite fortare? Jag tycker dagarna går så segt just nu och jag vill att det ska gå fort tills vädret är fint, jag kan sitta ute och mysa med människor och sedan åka till barcelona för att mysa ännu mer? Men just nu går tiden så långsamt. Riktigt jävla långsamt och jag pallar snart inte med fler dagar av tristess och slentrian. Ge mig fartfyllda stunder, spännande möten och suktande kvällspromenader NU

Jag har jobbat idag och detta jobbet kommer ta livet av mig eller i alla fall den vältränade kropp jag försöker bygga. För när det inte finns något att göra då börjar jag småäta. Och jag äter hela tiden. Visst om det hade vart sallad hade det funkat ganska bra men nu är det noisettesås och strössel och pommesfrites och ja... you name it. Värst är väl när jag äter räksalladen? Det finns inget stopp i mig ju, det är det som är problemet. Jag säger nej men lyssnar inte på mig själv. Mina händer och min mun har något speciellt band mellan varandra som inte psyket kan göra något åt. Tvångsmässigt beteende tror jag det kallas!

Jaha, så har man då funnit sig själv på samma plattform som för några veckor sedan fast med ett annat mål i sikte. Det känns helt okej :-) Mer än okej faktiskt, det känns bra, spännande och pirrigt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0