Min hals (och det har inte vart fredag än)

Min hals, min stackars hals! Jag kan inte längre prata och då har det inte ens vart studenten än. Jag, och inte bara jag kan tilläggas, har märkt av gårdagens eskapader med nödrim och shalalala:ande! Kul har jag så det är inte det, även om mina stämband inte har så särskilt roligt just nu. Det blir att hålla käften ikväll (som om det går när det vankas fest på Swedenborg) och imorgon.

Nu ska jag snart gå och kolla när jennie är finfin och redo för bal! På söndag är det resten av dreamteams tur och det kommer bli fett roligt.

Jag är laddad nu, och ganska exalterad. Jag är hoppfull inför framtiden och mitt liv kanske börjar reda ut sig nu. Det kändes tungt förut när jag snackade med FSlinda, men som jag sa, det är så mycket överallt att jag måste sluta med något och UNF var det som var tvunget att strykas denna gången. En annan tid, en annan plats så hade det säkerligen vart annorlunda, men nu är det inte så.

Avslutningshowen måste ju såklart vara med i dagens uppdatering! Strul men buskul! Och självfallet var lärarnas avslutningssång för oss så himlans bra. Charlotte Perellis Hero: Nu går ni ut, det är slut det är över: Tre långa år!
Nostlagi och saknad. Jag börjar bli smått kär i min klass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0