nej nu får det ta och sluta regna!

Dagen har vart bra! Riktigt bra om jag ska vara ärlig.
Men det jävla regnet! Jag blir så trött på det, det oändliga drippdrippdroppandet som blöter ner hela mig och hela insidan av mig. Jag har sagt det förut, men säger det igen: jag vill ha sommar nu!

Hursomhelst, trots regnet så går jag omkring med ett leende på läpparna. Jag ska ju snart till Barcelona! Pappa har fixat att jag åker ner den 29e augusti, hinner flytta in och göra iordning innan jag börjar plugga den 1a september. 71 dagar kvar innan jag åker med andra ord och det betyder 71 dagar av världens bästa tid. Jag ska njuta riktigt ordentligt. Och jag har redan börjat. Idag var jag ju och fikade med den enda och helt underbara Anna! Vi hade det trevligt, promenerandes runt halva göteborg för att hitta ett bra café för att sedan prata om ditten och datten och bara ha det mysigt. Anna som nu för tiden bor i Skövde träffar man inte så ofta så man får ta tillvara på tillfällena man ses.

Nu har jag vart inne i duschen och snart ska jag packa inför imorgon. Då ska jag ju nämligen fira midsommar i Alingsås med underbara människor. Jag hoppas att jag får träffa lite roliga folk också, så det blir lite extra minnesvärt.


Hur kommer det sig att man kan vakna upp och
inser att det inte var så farligt som man först trodde?
Hur det än hände så känns det bra just nu.

Riktigt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0