never set me free

Idag hände något riktigt coolt. Emelie Bönfors ringde och frågade om jag ville komma på arbetsintervju och vad jag skulle göra till hösten. Det tyckte jag var lite fränt :-) Men tyvärr var jag tvungen att tacka nej, även om det hade vart ett coolt jobb. Jag ska ju till Spanien och kommer inte hem förrän i maj. Men vem vet vad som händer när jag kommer tillbaka?

Idag blev jag kallad svikare för att jag vart tvungen att avanmäla mig från sumemrcamp. Det kändes ju kul. För det är ju inte så att jag vill åka dit? men jag kan inte, eftersom att jag är semestervikarie så har de som är anställda rätt till att vara lediga före mig och vi är kort om folk på jobbet vecka 31. Så jag fick lägga mig och skita i summercamp. Även om det hade vart ett sjuhelsikes avslut på UNFlivet.

Snart ska jag jobba igen, det är pengar, men jag är trött när det inte händer något.

Hoppas på solglimtar idag igen^^


och såklart kaffe med lock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0