One dream

One dream and one path!

Solen bränner och jag är otroligt glad idag. Jag är ledig och sen blir det volleyboll med gamla UNF gänget :-) Vad trevligt måste jag säga^^  Efter det blir det häng med gamla gänget på nordkroken! En skön nationaldag med andra ord.

när man ändå diskuterar saker ur ingenting så ja, så är det ganska skönt väder ute. Jag har då bränt mina knän så jag kan inte riktigt uppskatta solen men jag försöker i alla fall! Har precis vart och duschat och nu ska jag fortsätta läsa min sommarbok: När lammen tystnar!

you can run but would never reach me!

Nu är snart nationaldagen slut och jag har haft mycket att göra idag. Eller jag har haft fullt upp iaf. Jag har kommit en bra bit i min bok och det känns gött och jag har också hunnit sola. Men det bästa av allt är väl att jag har fått jobb nu. Nu är det bekräftat och sommaren (och hösten) är räddad! Ska skopa glass och kränga korv och ha det bra, en vecka ledighet och det är vecka 31 då det är summercamp men jag kommer ju jobba fram till oktober så jag kommer inte klaga!

I oktober åker jag till Spanien, nu har jag bestämt mig på riktigt! Då kommer denna bloggen handla om så mycket mer än det slentrianliv jag lever!


Nu till dagens nyhet: www.svt.se/kungahuset


Jag vet inte vad som hände förut men jag såg något jag hade glömt av fanns. Lustig känsla i min mage... vad ska detta leda till egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0