Open up your heart

Nu har jag varit ledig i två dagar. Och jag börjar få lite smått krupp. Jag har inget att göra och alla andra jobbar och har sig, men jag börjar ju inte förrän på lördag. Så nu sitter jag här, tillsammans med den jävla katten Lucifer och kollar på Tillbaka till Aidensfield. Jag har så roligt! Nej, men helt ärligt, jag kunde haft det sämre också. Får bara åka och fika eller något, göra saker som jag inte haft tid med innan. Åka och träna kankse...

Imorgon ska jag till Göteborg i vilket fall. Vad ska jag göra i göteborg då? Jo jag ska på möte om Barcelona och spanskastudier. Jag är väldans förväntansfull om jag ska vara ärlig. Det känns som att detta är vad jag ska göra med mitt liv. Det känns bra och det som känns bättre är att jag verkligen har fattat att det är mitt liv som måste levas, ingen annans. Om det skiter sig så kan jag ju alltid komma tillbaka, börja om från början och glömam mina misstag. Det har jag ju redan gjort till viss del liksom så det kan inte vara så farligt. Men som sagt, möte om Barcelona imorgon, sedan så är det bara att jobba, samla pengar och så fram till september då jag åker. Bara lämna allt bakom mig och blicka framåt. Men jag har bestämt att jag ska ha ett sjuhelsikes avskedparty för mig själv, där alla är välkomna och där alla ska ha roligt. Jag är ju trots allt en ganska mysig människa och folk kommer ju sakna mig. Och jag kommer sakna människor som bara måste komma, hur långt bort de än bor!


Sommaren 08 ska bli den bästa i mitt liv! Det finns inget mer att säga. Jag kommer älska den. Varför, jo därför att det är nu som jag verkligen kan leva. Och förutsättningarna finns där, bara att hoppa och ta chansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0