spontan tanke

--->Jag ska skaffa mig en städerska!

Nu har jag äntligen fixat övervåningen och känner mig så fantastisk duktig. Jag har även hunnit cykla lite och än en gång rensa mina tankar. Det är lite som en meditation för mig och jag gillar det för det betyder att jag kommer någonstans med mig själv. Jag behöver inte intala mig själv längre utan det kommer självmant och det är något jag har längtat efter.

Mitt hjärta kanske är lindat i taggtråd och elstängsel men just nu är det en bra sak. Jag har svårt att ta komplimanger och jag vet kanske inte varför men just nu trivs jag med det. Även om jag vet att en dag kommer jag också vara sårbar och jag kommer vilja vara sårbar.

Walking back to happiness: om fem dagar är det studenten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0