Princes and princesses

Good morning Vargön!
Igår hade jag en sådan underbar kväll att det inte går att beskriva. Och det på så många olika sätt att jag inte kan ta allt i bloggen. Finklädd till max, hämtade jag upp Martina och vi for iväg till Trollhättan och våran studentbal. Fint folk i fin bil var vi och vi hade det så fantastiskt kul när vi, som dhur på zoo, åkte runt i kortege och bara vinkade åt folket. Jag har aldrig känt mig så kunglig som jag gjorde igår. Och jag tvekar inte att göra om det.

Vi alla var så fina, och jag skulle uppskatta det mer om det inte hade vart så att jag var så sjukt hungrig och vi fick för lite mat för att jag skulle bli mätt! En kille som jag behöver mat, så enkelt är det bara. Men den lilla mat vi fick var otroligt god. Riktigt, riktigt god faktiskt och vinet var inte fel heller.


Jag kan dansa vals: det är en sak som jag har övat på. Och som jag inte kommer få använding för på ett bra tag. Eftersom jag inte kommer att gifta mig på ett antal år. Eller vem vet, rätt flicka så kanske jag är gift innan hösten, inte så troligt dock. Men allt kan hända, det vet jag ju nu. Hela livet kan vända sig på bara några sekunder. Och det gör mitt hela tiden. Det har gått upp och ner, hit och dit, så mycket att hela jag är alldeles snurrig. Men med bra vänner så övervinner man allt och det har jag gjort nu. Jag bara skrattar åt det hela och jag skrattar högt och tydligt så att ni ka förstå att Magnus är inte någon man trampar på.

Nu är skolan slut och jag har inte fattat det överhuvudtaget... men jag tror att det känns bra
.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Magnus du var jättestilig! vi måste hitta och infiltrera andra festliga tillställningar, typ Nobelfesten! vad sägs? :D

2008-06-16 @ 18:53:25
Postat av: Magnus

Ja, vi åker på nobefesten

2008-06-17 @ 11:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0