När ögonen tror att ingenting gror

För att ha vaknat av att min syster skriker att hon ska få åka till Spanien den 4e med pappa och det får inte jag så är det fortfarande en bra morgon! Det får jag faktiskt erkänna, för vet ni vad? solen skiner, okej det är lite mulet men det är första gången sedan studenten som jag faktiskt har vaknat till sol och blå himmel. Bra start på dagen och jag hoppas det fortsätter så.

Idag är det tisdag och jag börjar jobba 5. Innan det ska jag hinna åka till min morfar och klippa hans förbannade häck, men han bjuder på lunch och det är bra. Sedan ska jag i det fina vädret cykla till jobbet. OB tillägg är en bra sak och ger mig lite extra pengar nu till mina framtidsplaner. Dock har redan sparandet gått upp i rök då jag igår bestämde mig för att köpa en creative zen 8 GB så jag kan lyssna på musik när jag ska cykla och åka långt.

Värst vad alla ska åka iväg hela tiden? Mirsa drar till Bosnien nu på onsdag, Emma drar till Spanien, andra drar på arvika eller summercamp och lämnar mig helt ensam kvar. Det känns lite tråkigt men samtidigt så skulle jag ändå aldrig kunna åka iväg ändå. Jag måste ju jobba hela sommaren. Och det är inte fel heller, för jag tjänar pengar och kan leva livet i Spanien. Jag ska pierca mig precis innan jag åker :-) och tatuera mig, det gör jag på plats! Sedan ska jag ju festa hur mycket som helst. Men det bästa med att folk åker, det är att de kommer tillbaka.

Imorgon är det onsdag och jag börjar jobba 3 men innan det ska jag hinna till Överby och fixa Mp3n! Nu ska jag lyssna på lite mer musik innan jag ska duscha och cykla iväg till herr Fransson!

låt kärleken slå rot och växa sig stark fast livet kan ta emot
Du är perfekt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Magnus! I need to talk to you om en sak. Du kan väl ringa 070 79 93 159. /Emmyly Bönfors

2008-06-25 @ 11:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0