when we walked in fields of gold

Det regnar idag, eller det ät åtminstånde kallt och jag blir så arg. Jag har sommarlov och vill ju att det ska vara sommar. Jag vill ut i det fina vädret, dricka milkshake, sola, bada och ha det mysigt under en filt. Det är inte så lätt när det är svinigt kallt och det regnar stup i kvarten.

Ge mig sommaren nu, och allt vad den innebär!

Jag hade en konstig, konstig dröm inatt. Jag vill inte drömma om den, inte alls. Den handlade om människor jag inte vill veta av och hur de fortfarande påverkade mig. Och det var inte trevligt för jag har intalat mig att jag är imun, men i drömmen var jag inte det. Pånytt var jag sårbar, pånytt var jag sårad, pånytt var jag ensam. Mardrömmar är inget för mig.

Idag ska jag till Göteborg och på barcelonamöte. Önska mig lycka till, jag skriver mer efter jag har kommit hem.

I've never made promises like this, and there have been some that I've broken
but I'll swear when the days still left we will walk in fields of gold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0