you don't really care about me

Du skulle sett månen igår när jag cyklade hem från jennie, så stor och de ritkigt lyste, perfekt måne för kärlekspromenader iaf. Midsommar är avverkat och vi går mot mörkare tider. Och jag hade en väldans bra midsommar. Var i Alingsås (eller Lygnared snarare) och firade tillsammans med släkten. Det var riktigt trevligt, visst vissa blev för fulla och det var inte jag! men kul hade vi tillsammans. Burken Babsan är så otroligt trevlig och kul trots att hon är pensionär men så är det ju, jag var världens iggis så man kan ju lika gärna fortsätta med det. Sedan är det ju också kul hur människor försöker, på ett ritkigt osmidigt sätt, att para ihop andra människor bara sådär. Denna gången funkade det tyvärr inte, men det var en chansning som lika gärna kunde gått åt andra hållet. Sommaren är inte slut än eller hur :-)

Nu har jag börjat jobba igen också. Gårdagen ger jag därför om jag hade kunnat 4 av fem toasters och avslutar med kanonkul. Jag riktigt älskar att vara trevlig och småprata med en massa människor. Det trivs jag med som tusan och är inte bitter över att jag inte blv reseledare iår. Jag kommer ju till Spanien till hösten och då ska alla få se vem dem har roat sig med och hur tomt det blir utan mig. För oavsett om ni gillar det inte så har jag en personlighet som är större än många andras. Världen är mitt fält.


Hopp in i duschen då, för att sedan bege sig med cykeln till jobbet. Få lite pengar och börja sitt sparande.

68 dagar kvar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0