Filmmys med la familia

La familia är den beryktade delen av Franssonsläkten. Nämligen Heimdahl-Fransson och den delen jag är en del av. La familia har antagit en lite mer familjär karaktär då vi idag för första gången någonsin, ungefär, har vi familjemys. Vi ser filmer, käkar godis och har bullat upp med kuddar och filtar till tänderna.   

1408
var en väldans bra film. Ganska läskig och jag var rädd emellanåt, eller jag kan ju säga såhär: Filten var över huvudet 2/3 av filmen men det är ju inget direkt. Jag är ju rätt harig av mig men jag måste ju säga att den är riktigt riktigt bra. Den var annorlunda och har bestämt att jag ska se den fler gånger. Betyg: 7/10

Nu såg vi på filmen Råttatoille och det är ju lite av min humor. Vi har dock pausat filmen för en sockerpaus och så kom morsans Kusin hit så det är ju trevligt. typ inte, men jag överlever. Jag hoppas då att filmen startas snart så att jag kan njuta av lite skratt. Men helt ärligt var den inte så bra som jag hade hoppats på. Disney kan göra bättre och familjen Robinson är mycket bättre. Men oavsett det så har jag åtnjutit en lättsam stund med många skratt. Betyg 6/10

Filmen Underbar och älskad av alla står på agendan men betyg får ni senare. Men jag ser fram emot den filmen också.

Jag måste också berätta detta: igår så sjöng jag singstar igen och det var riktigt trevligt! J'adore Singstar. Speciellt när det låter förjävligt och man får höga poäng i alla fall. Jag lovar att när jag kommer upp till Karlstad så ska jag tamefasiken köpa mig singstar och köra turnering nätterna långa!

My heart is set on you

Kommentarer
Postat av: marina

då vill jag vara med!
fast du vinner ju bara över mig ändå ;P

2008-03-23 @ 23:10:49
Postat av: Magnus

Då måste du öva!

2008-03-24 @ 00:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0