Glad Påsk

Påskafton och det är snö, men det kvittar för påsken symboliserar, lite för mig, våren, och vårens ankomst. Jag vill ha vår nu, massa blommor och blad, värme och sol så att man kan slappna av och längta efter studenten och en massa mys. Men nu ska man fokusera på idag och dagen är tillägnad pluggandet. Som vanligt i mitt liv är jag efter med plugget och när både Internationella Relationer och projektarbete ska in så har man inte så mycket tid för annat. Dock så är det ju traditionell påskmiddag idag tillsammans med Anett och Jocke+familjen.

Jag har också kommit på att jag vill så mycket, jag vill, jag måste, jag jag jag . Fasiken vad jag är egosistisk! livet handlar om mycket mer än vad som kretsar kring mig, men men så är det liksom. Ska börja kolla lite mer på alkoholpolitikens agenda för att få ett lite mer seriöst inlägg i bloggen. Jag sitter ju som DO för UNF älvsborg och då är det ju kanske viktigt att man belyser kritik för det alkoholpolitiska Sverige.

 
What happens next
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0