I en underbar refräng!

Jag kollar på Så ska det låta och jag bara myser! Som den pensionär jag är så trivs jag som fisken i vattnet just nu, med godiskålen i knät, påskmusten upphälld och invirad i filten. Mysigt, det saknas ju bara en enda sak.

Idag har jag bara slappat, det är ju trots allt Långfredag och en perfekt chans att bara ladda batterierna. Men det kan bli lite tråkigt i längden, men då är det bra att man har en mobil och pengar för en gångs skull så man kan bombadera sina vänner med sms och långa telefonsamtal. Dessutom har jag sett två bra filmer idag. Prinsen av Egypten och En värsting till syster saknas bara popcorn!


Jag vet inte vad man kan skriva, för jag vill inte ordbajsa direkt... men mitt liv var inte mer intressant idag, that's it. Take it or leave it eller fråga

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0