I fall inlove when ever we meet

Så har solen kommit tillbaka och jag är lycklig igen :) Sol ocjh värme och vår får mig att bli på bra humör och jag hoppar lite smått av glädje varje gång solen tittar fram. Allt blir bara så himla mycket bättre när det är vår, även skolan får sig en släng av glädjerus och alla går runt och småler, eller är småkära. Hur mysigt är det inte liksom att vara kär? Går runt på små rosa moln och ha fjärilar som busar runt varje gång man tänker på personen. Jag gillar den känslan, det är det bästa med våren. När man kan skippa vinterpläden och låta känslorna bryta fram och stråla från bröstet! Nej, nu ska jag sluta vara så euforisk, men jag säger bara det att det är mysigt och mycket trevligt.

Igår var jag duktig och skrev en uppsats om livets ord. Den blev bra och jag hade redovisning idag tilsammans med resten av klassen. Vi diskuterare våra sekter som bland annat var : heavens gate, church of satan, familjen och scientologikyrkan.  Det är ganska creepy egentligen att det ploppar upp massa slutna rörelser hit och dit och att massa männsikro söker sig till dem. Religion är en märklig sak det du :)

Jag kanske borde komma ikapp mitt UNFande i helgen också. Skriva klart våra motioner och kolla lite mer på föreberedelserna till DÅMet. Fy fasiken va skoj det kommer att bli. Jag längtar som fan efter att få besluta en massa saker och hänga med en massa sköna människor. Vi ska festa hela natten och när vi blir för trötta ser vi på film :) så kul det kommer bli. Värsta pepträffen för Magnus och det gör det ju det bara bättre när man får hänga med människor man tycker om.

Men nu är det helg igen och ikväll skulle det ha blitt utgåg men jag har varken ekonomi eller lust idag, så det blir en kväll med träning och häng med dreamteam. Imorgon är det melodifestivalen också, och då måste man ju göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0