Ich bin ein berliner(munk)

Jag är så tjock idag! Dagen ar präglats av mat, och ingen häslosam mat alls!
Vi började med en sedavnlig frukost. Puffat ris med socker och mjölk. Men efter det gick det bara nedåt.
Fläskfile bearnaise på koppar grillen och det var verkligen bearnaise! Tårta på det, sedan till morfar och tre arraksbollar och kaffe. Hem och hann käka lite godis innan det bev pizza med jennie och hennes syster. För att sedan köpa mer godis som sköljs ner med påskmust. Usch, jag mår lite dåligt nu! Men imorgon är tillägnad träning! Träna och bränna, det ska bli mitt motto!

Jag åkte pulka idag, för första gången på två år om jag minns rätt. Och trots att jag inte var fullt förberedd så var det superkul! Man blir som ett barn och skiter fullständigt i att det är skitblött och kallt, man tjuter och åker hej vilt och skrattar så man blir andfådd. Jag älskar den känslan, när man kan vara så fri som man vill och vara den man vill. Fantastiskt! Nu orkar jag inte skriva mer, för jag saknar lite inspiration.

I hope you know thatI like you and I wish you were here,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0