ingen annan stans


Idag har jag hållt i UNF Oscars FÅM och det gick relativt smärtfritt faktiskt. Dessutom fick jag träffa Anna och det är alltid lika trevligt tycker jag.

Men resan hem kunde ju gått bättre. Sötsugen och hemköp var stängt, tåget gick inte och jag kom hem en timme senare än vad jag skulle. Men jag är glad nu, efter ett tag av argsinta ord och smärre utbrott så lugnade jag ner mig och det blev lite lättare att andas.

Behöver ha ett styrelsemöte snarast. En massa problem att ta tag i. Jag vill inte egentligen men som ordförande så måste man ju ha mod och våga ta tag i problem, oavsett hur mycket jag ogillar situationen som vi har satt oss i så behövs det. Efter motgång kommer lycka eller nåt i den stilen. Och det är bara en månad kvar tills DÅMet och då kommer Marina + resten ner hit och hänger med Älvsborgare

God natt, sov gott!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0