Like a star, like a HERO

Melodifestivalen är klar och jag är supernöjd med valet av låt till Belgrad. Charlotte Perellis låt är bra och dansant även om jag velat se Rongedal eller Sanna Nielsen på en första plats så är jag mer än nöjd. Sanna Nielsen får mig att bli kär och deprimerad på samma gång och hennes låt är fantastisk. Jag är också lite kär i linda bengtzing och jag vill ah en flickvän som är lik henne <3 Men tillbaka till Charlotte och Belgrad då. Jag tror i ärlighetens namn att vi denna gång tar oss till final och även vinner hela skiten. Charlotte Perelli är svinbra och hennes låt är fantastisk. Dessutom är hon snygg och kvinna och det är alltid bra i sådana sammanhang.

Nu sitter jag här då, och uppdaterar både bilddagbok och blogg och det är kul. Jag borde sova om man ska upp tidigt imorgon och vara på allerten, hinna gå en promenad till morfar och träna. Men jag kan vänta ett tag till!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0