rätt riktning

Jag vaknade alldeles för tidigt idag. Jag tänkte att idag skulle jag vakna utvilad och redo för dagens utmaningar men istället vaknar jag av en idiotisk pälsboll som hittade julgranskulor och kände att dem ska man leka med så tidigt som möjligt. Dessutom så kom jag till det faktum att solen sken rakt på mig också, vilket kan vara mysigt om man vaknar utvilad som inte jag gjorde. Hur som helst så är jag vaken och förnekar min trötthet och intalar mig själv att jag är pigg, fräsh och redo för idag. Det kommer inte hända så mycket idag vad jag tror. Jag och mamma ska ta en promenad in till vänersborg och köpa godis och hyra film. Mamma ville ju helt plötsligt ha en mother-son bondingday idag och jag får glatt hänga med, dessutom så vill jag hämta hem min cykel. Du är saknad! Dels för att jag inte gillar att springa när jag har missat bussen och för att när man cyklar så är det vårigt.

Jag kollar  Miami Ink och jag blir supersugen på att göra en tatuering till. Ljudet av nålarna får mig verkligen att längta till studion och att sitta där och få min kropp smyckad med något som jag verkligen vill ha. Jag blir kär i min drake varje gång jag ser den. Tyvärr ser jag inte mina fiskar så ofta men när jag gör det blir jag stolt. Och nu ska vi snart fixa en till. En kungakrona formad som tribal och massa skuggor så den ser levande ut. Åh jag riktigt längtar!

Snart är påsken slut och det innebär att jag kan börja fokusera på DÅMet vilket jag också längtar till. På en massa olika sätt faktiskt. Men det ska bli skönt att UNFa lite, för det har jag inte gjort på länge. Jag är glad och lättad över att suget efter att åka på kurs och arrangemang har kommit tillbaka, och kommit tillbaka ordentligt. Ett tag var det borta och jag var rädd att det skulle vara permanent men som tur var kom den tillbaka och jag kan ju bara spkulera i varför den har gjort det, men jag har mina aningar! På DÅMet kommer jag också träffa massa folk jag inte sett på evigheter, som Peter och Marina så klart. Det ska bli trevligt, mycket trevligt. Nej nu ljög jag, det ska bli mer än trevligt!

So close and still so far

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0