Sammanfattning av året som 18årng

ord

Nu sitter man här och snart är livet som 18 åring slut. Snart är man 19 då och jag tänkte sammanfatta hur mitt år som 18 åring har vart. Självfallet så var det superkul att dra på krogen och festa lite. Sedan så var vi i Prag och så kul har jag aldrig haft i hela mitt liv, dessutom så piercade jag mig i ögonbrynet på en tatueringsstudio i ren impuls. Jobbade gjorde jag på Göstas korvkiosk i år igen och där fick man extra cash som man spenderade i Uppsala, Spanien, Bryssel, Paris och Slovakien! Dessutom har jag tatuerat mig, 5 maj och 23 augusti så smyckade jag min kropp  med dessa fina tatueringar. Året har gått för fort och jag skulle haft tid med så mycket men det blev inte så tyvärr. Mer tid till UNF och dreamteams upptåg hade vart trevligt men det får man göra iår. läskigt att det är inte långt kvar innan man är 20. Läskigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0