Unbreak my heart

Jag sitter här och lyssnar på lite musik och plötsligt dyker Toni Braxtons Unbreak my heart upp och den passade liksom så himla bra.

Jag förstår hur du känner det gör jag, men jag hade bara hoppats att du kunde vart ärlig från första början. Jag är inte arg eller ens besviken, jag tycker det är bra och jag vill bara att du ska vara lycklig och må bra! Om jag kan gå vidare så måste du det med. Jag kan inte hålla kvar dig, men det gör fortfarande lite ont.

Nu när det är sagt så kan man fokusera på det som är bra istället. idag har jag vart så himlans duktig. Fy fasiken vilka guldstjärnor jag har fått idag. Dels så har vi haft arbetsintervjuer för ny Fältkonsulent och det gick bra och vi har kommit fram till ett beslut. Sedan så hann jag diskutera med Anneli, Anette och Malin som är våra distriktsanställda. Jag hann anmäla folk till DÅMet och få in ombudsfullmakter och dessutom fick jag tjuvkika på våra förhandlingar. Jag är så nöjd och så glödhet att snön smälter under mina fötter. Och jag blev gladare sedan, för jag fick en massa uppmuntrande sms för att kompensera att jag gick upp jätte tidigt! Tack för det säger jag bara.

Tell me instead!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0