What's up with this Fika?

Jag är så fikasugen så jag kan dö! En kaffe latte, en budapestbakelse och kanske en glassbulle vid sidan om. det hade vart rena himmelriket. Jag vet inte vad som gör det egentligen men det är en speciell känsla man får när man fikar. Tillsammans med trevliga kompisar, sin flickvän eller med sig själv, en söndag, kväll eller morgon men det är en fundamental sanning att fika förgyller tillvaror vid alla tillfällen!

Istället sitter jag i min fotölj, utan budapestbakelse, uta kaffe latte och utan fika men med lantchips och vänner på tvn! så jag ska inte klaga.

If its for real all I can say is that life is so cruel without you here besides me!
Vad mer kan jag säga när man inte hittar orden

Nu ska jag fortsätta se tvn

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0