www.unf.se

SMYGREKLAM

Jag sitter här i min fotölj med en hejdundrandes träningsvärk och det känns så jävla bra! Jag vet inte om jag ska förstöra detta med en pizza men jag är så himla hungrig, och vi har ingen god mat hemma (tror jag?) Men jag ska nog kolla om det finns bra mat hemma innan. 

Usch, jag vill vara intressant! Jag känner mig så simpel och tråkig och när jag reflekterar över mig själv känns det ibland som jag är bara så himla slentrian. Varför kan inte jag vara dark and mysterious som alla andra tycks vara. Men det kanske är bara för att jag ser mig själv varje dag och att jag sover naken. Då finns det inte så mycket mystiskt kvar liksom. Nej jag sover inte naken, men ni fattar kontexten. 

Föresten, jag tog hem en historiabok idag. World History - people and nations så att har något litet att läsa på kvällarna liksom. Jag gillar den boken, och jag gillade mina historialektioner, jag får börja med mitt hobbyintresse igen.

Don't surrender 'cause you can win
In this thing called love

<3


Kommentarer
Postat av: marina

Du är inte ointressant?
du är dark and mysterious! Iallafall tycker jag det, och jag vill veta allt!

2008-03-20 @ 23:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0