Jag kommer brinna av livslust

jag river alla murar och falska myter!

Idag är jag lite bättre än alla andra dagar. Idag så mår jag lite bättre än andra dagar. Idag, idag blir livet bättre än alla andra dagar. Jag dansar till rytmen. Finner rytmen i allt nu. Solen skiner och jag kan le lite mer. I'll give my life to be who I am. Varför dansa kring någon annans pipa när jag följer min egen bäst?


Produktivitet magnus, är det inte viktigt? jo det är det och jag känner mig produktiv idag. Jag har lyckats trycka undan allt annat en stund för att totat fokusera på det som jag behöver och det som får mig att må bra.  Förväntan till tyskland får mig att må bra, häng med dreamteam får mig att må bra och känslan att vara fri får mig att må hur bra som helst!

Måste bara skaffa mig ett jävla jobb så jag kan vara fri!

men nu fokuserar jag på skolan tills fredag, sen ska jag älska! älska livet!

Jag har också haft en liten studentyra då jag köpt skjorta till både studenten och balen. Och jag är lite rolig, för idag så har jag vart lite modern och köpt en skjorta i årets färg: lila! den är sjukt snygg och passar perfekt till min snygga slips. Jag är sjukt nöjd och nu saknas det bara ett skärp. Sedan så kan jag andas ut, ta studenten, ha en sommar och sedan så börjar väl livet antagligen... Universitetet börjar kännas bra igen, men jag väntar på den känslan då allt bara ska klaffa. men det tar nog ett tag... en sommar eller kanske längre.

Om inte du köper ut åt mig så kommer de nästa två åren bli sjukt jobbiga!
Jag blir så arg på ungdomsfyllan och de jävla ölkallarna som finns överallt. Om jag hade vart mer pretto, hade haft ork och lust så hade jag hittat dem och slått ner dem och hällt spriten i deras diskho! Det är okej om du köper åt dig själv, men att tjäna pengar på andras olycka -det får mig att må så jävla dåligt och jag blir så förbannad. Som en fet bubbla av hat som bara vill brista. Det är ölkallar och langare som gör den här världen fel, som skapar problem. För hur mycket ytta har de över att ungdomar dricker? Ingenting förutom att tjäna pengar, sedan skiter de i att tonårstjejen med kortkort ligger och vältrar sig i sitt eget spy. Sedan blir jag arg på ungdomar som dricker hembränt fast de vet om riskerna, men det är en annan sak! Jag vill agera!

En sjukt kul grej: Dreamteam ska dra på gayklubb!
-undra hur det känns att hångla med en kille
- som att kyssa en tjej typ
- fast tjerer slafsar inte lika mycket!
- Ni tjejer tafsar visst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0