Jag tänker inte sluta le för att det regnar

Solen skiner och jag är snart klar med en miljöpolitikuppsats. Det är duktigt av mig :-)
Jag är en duktig människa och jag är bra. Ibland så går det bara lite fel.

Jag kommer inte vara världens gladaste människa, det förnekar jag inte. Jag är inte glad men det är bara att acceptera. Hur tråkigt det än känns och hur jobbigt det än må vara så kan inte jag bestämma. Jag får respektera och hoppas på att det blir bättre till hösten. 2 månader är inte en lång tid, det är nästintill ingenting, speciellt inte om man är ocksuperad hela sommaren ändå. Men det känns fortfarande jobbigt och jädrans tråkigt.


AB Stormarknads flöden av material är till vis oroväckande i mina ögon. Idag, då samhället ska vara miljömedvetet ligger AB Stormarknad på efterkälken och kommer inte att vara konkurrenskraftiga när medvetenheten ökar bland konsumenterna.


 
Dags att foksuera på något annat en stund: Geografin! Go magnus, du är så duktig du och koffeinpiller är mina bästa vänner, jag borde gifta mig med mina koffeinpiller, vi passar ju så bra ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0