rubriktext saknas - tekniskt fel, ring support

Hemkommen från årets grymmaste arbetshelg och resultatet är att jag är röd som en kräfta. Magnus som inte tänkte att solen kunde ta i maj tyckte att man kunde ha mötet ute och samtidigt steka sig i solen. Det var kul och skönt fram till klockan blev typ fyra och han gick in och såg att armarna var lika varma som ett strykjärn och röda som ett trafikljus. Då blev det skuggan och paniksmörjning tyckte Magnus och sedan blev han nöjd.
= hur som helst så har helgen vart hur bra som helst och jag är återigen pepp för UNF och känner lite ångest att förmodligen behöva jobba på sommarröjjet och summercamp! Jag vill vara UNFig och känner att man går miste om så mycket när man prioriterar bort UNF. Samtidigt så måste man prioritera någor och jag vill gärna kunna betala hyran och ha råd till mat. Dessutom så tror jag att om man jobbar som bussvärd så kommer man få så mycket annat.  Styrelsen fungerar hur bra som helst och jag känner mig stolt att leda oss mot en framtid så ljus och bra och som kommer höja UNF älvsborg till höjden, vi kommer bli det bästa distriktet liksom. BTW!!!!! kolla in http://alvsborg.blogg.se/ för @*/¤#%&^#@!!!!

Uppenbarligen så har folk märkt att det finns något som inte fanns förut, det tycker jag är trevligt. Det enda som är jobbigt är att inte veta vad det är som faktiskt finns, bara det att man längtar varje sekund och räknar ner tills man träffas igen. Och det är ju inte bara jag som räknar ner och det känns ju lite lustigt och pirrigt. Lite ovant i vilket fall. Men nu så är det snart fredag och det är underbart! Sedan är det en vecka kvar till DSSen och sen är det en vecka till Tyskland sen är det bara två veckor till studenten!!! Tiden går så himlans fort, det är helt underbart.


Nu ska jag snart äta och hoppa in i duschen, för jag är inte så fräsch direkt...


Kommentarer
Postat av: marina

skönt att veta att det inte bara är jag som är ofräsch ;D

2008-05-11 @ 19:39:38
Postat av: magnus

en helg ute i solen och i en sovsäck är inte helt überfräscht

2008-05-11 @ 20:45:41
Postat av: marina

nej det är ju inte det...

2008-05-12 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0