wednesday addams

Idag är det onsdag och rådsmöte, solen skiner och jag har spanskaprov.
Men jag får smörgåstårta till lunch och det är snart fredag så jag kan inte diekt klaga!

Idag har varit en bra dag, en riktigt bra dag. På alla sätt utom de dåliga såklart. Men lunchen var inte dne bästa och jag öerreagerade en smula men förbannad det blev jag, men om man får vara för sig själv så löser det sig och nu är jag inte arg längre.

Men jag blev glad när jag tog en glass med anna katinka i alingsås innan rådsmötet och vilket rpdsmöte det var sedan.

Det är dags enligt mig att få distikten att fatta att det är vi som utgör förbundet. Vi ska inte behöva bli styrda och speciellt inte när vi ser problemet och en lösning som inte förbundet ser. De får faktikst visa varför vi skulle välja just dem och att de ska få sitta kvar. Sergio har redan lämnat dem i protest och då undrar man ju hur det ska gå senare. Mne vi ska iaf resa oss, ta ställning och agera.

Vill ha fint väder nu till helgen.


Kommentarer
Postat av: marina

jag vill också ha fint väder i helgen!

men är det fult så gör det inte så mycket egentligen, du är där och det är det viktiga :)

2008-05-14 @ 12:36:56
Postat av: marina

och du är så söt så man vill äta upp dig <3

2008-05-14 @ 23:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0