basta ya!

igår så städade jag lite här hemma, det behövdes. Sen åt jag ben&jerrys fantastista glass cookiedough. Kommer förmodligen äta ännu mer av den snart. Idag är det onsdag, vilket innebär en dag då jag ska lämna blod, fika och kolla soffbord. Förhoppningsvis innebär också denna onsdag att jag kommer få en lägenhet. Vi får hoppas det i alla fall. En annan god nyhet för mig är att jag har smått börjat äta frukost. Inget sådär stort, men lite flingor och frukt. Det är stort för att vara jag. Snart fyller Nathalie år också. Hon fyller 6, det är stort och jag har absolut ingen aning vad man kan ge henne.. det där med presenter till barn är svårt när man själv bara är fokuserad på soffor, gardinstänger och porslin. men jag tror att det ska gå skitbra det med, det är trots allt jag som ska inhandla denna present till denna fantastiska tjej.

Dessutom skiner solen idag. Fantastiskt! shortsen på helt enkelt. Och efter en massa energihämtande så kankse även jag ler hela tiden igen. Avsaknaden av solen för min den gör ganska mycket på mitt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0