good golly miss molly


jobbade idag, det gick hur bra som helst. Nu är jag hemma hos moder och ska snart bege mig ut och kolla älgar med bästaste vännen.

och faktiskt så såg vi en älg efter långt letande. Men där stod den i mörkret på vägen och tyvärr fick vi ingen bild på just den älgen, men vi har en här. på en annan älg.

Nu ska jag ta och krypa till kojs, det blir en lång dag imorgon med kontraktskrivande och lägenhetskollande i karlstad. Det ser jag fram emot på riktigt och skönt att spendera sin lediga dag någon annanstans än i vargön. Fick min lön idag så nu kommer jag kunna köpa mig en bäddsoffa, men kanske inte så mycket mer, men det är en början i alla fall.

Pictures will come soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0