in karlstad: the partey!

jag säger bara att nollning is the shit! Festen bara fortsätter och nu, nu är det dags för mig att ta lite bilder på vad vi gör. Kameran har jag ju glömt 4 dagar av 4 vilket inte är okej, men idag är det förfest och sen välkomstfest på blue moon bar! Alcazar på scen och jag tror på ett sjuhelsikes röj.

Igår så var det barrunda (utan togan) och karlstads uteliv är några (ganska många) snäpp bättre än trollhättan och vänersborg. innan detta så har det vart fest på nöjesfabriken, rundvandring och femkamp på gubbholmen. Det slår nästan studentveckan i galet festande, och jag jag bara hänger på.

men... nu ska jag nog ta och börja dagen, hämta böcker och kanske ta en fika inne i stan. mat är i alla fall prio ett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0