karlstad day 3

nu så har jag bott  på Duettgatan, Kronoparken, Karlstad, Sverige i 3 dagar drygt. Jag har hunnit prata sådär lite med mina korridorare, om än de flesta är internationella... det verkar vara många internationella som bor på campus för övrigt. Till min stora lycka har jag även klarat mig utan internet, då min dator återigen har gjort mig besviken.

Hur som helst så vill jag bara säga att jag lever, jag trivs, jag njuter. Att universitetslivet börjar imorgon och nollningen med den, det gör mig inte alls nervös. Okej, jag är ganska så pirrig. men målet är att bli social och skaffa ett nätverk så fort osm möjligt även om jag är superblyg i början tror jag att det ska göra mig gott.

Adios, Espero que todo vaya bien qon usted!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0