konstig dröm

jag tänkte bara berätta vad sena kvällar kan göra med ens sinne.

Inatt drömde jag om at jag var på cykelsemester, eller hade flyttat någonstans i alla fall. Och tillsammans med SVIKarna så cyklade vi och bodde vi i ett hus, mycket likt den korridor jag bor i nu. Vi hade vart på cykeltur till en autobahnrestaurangliknande ställe och där hade jag köpt hockeypulver. hur som helst, när jag kom tillbaka så hörde jag en konstig signal som jag först inte uppfattade, men som var porttelefonen. Jag gick ner och där stod en man i brun kostym som hade med sig en folder. Han frågade mig om min cykel och om jag hade en plastkorg och pakethållare av plast, och jag svarade att nej det hade jag inte och om han inte trodde mig så skulle han kunna få se min cykel, som var fylld av massa saker i korgen, bland annat mammas plånbok. han försvann men istället kom christina schollin dit. Och hon frågade samma saker, men på ett såntdär extremt trevligt falskt sätt och sen klämmde hon ut sig att jag skulle kunna bli polisanmäld för min cykel, den lät för mycket och störde ordningen i huset. Jag skulle ta bort eller byta ut min cykel om jag inte skulle bli kastad i fängelse för det faktum att min cykel lät när jag trampade på den.

Om någon kan tyda drömmar så får ni gärna förklara detta för mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0