sjukling

okej, som kanske alla andra män, så är jag - Magnus Heimdahl patetisk och ynklig just nu. Det är synd om mig och INGEN bryr sig om hur lilla ensamma jag hjältemodigt kämpar mig framåt och klarar av ytterligare en dag. Jag är sjuk! så är det, kom igen tyck lite synd om mig. ta hand om mig... eller ja. det är en förkylning och den har inte ens brutit ut ordentligt än utan jag är mer trött sliten och fryser samtidigt som det ör ont i varenda liten lem i mig. Uppkurad i soffan och utan ens lite godis. Men jag hoppas att jag blir bättre snart, jobb hela veckan också.

Hur som helst i torsdags och igår så hade jag mitt livs tid. Superkul verkligen. Det får man göra om. Om en vecka flyttar jag till karlstad och då börjar festen på riktigt. På måndag, när jag är frisk som en nötkärna eller ynklig som en.. (vad är man ynklig som?) ska jag till karlstad och sådär smygstarta. Skriva kontrakt och sådär. Men nu, nu ska jag tycka synd om mig själv igen. Gärna med lite sympati från resten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0