so you think you can dance

varje tisdag och onsdagkväll under de senaste månaderna så har jag suttit fastklistrad framför tvn och inte mcyket har kunnat hindra mig från denna traditionella bisyssla i livet. För då kommer nämligen s you think you can dance, och även om jag inte alls kan dansa så gör inte det mig något, för konst oavsett hur det än demonstrerar ska påverka och det här påverkar mig så oerhört.
så idag, då har man suttit här och verkligen grinat. Fy fasiken vad fantastiskt det här programmet är  Jag vet inte ens hur jag ska säga något mer, det räcker med att se på det igen. Och jag kan kanske inte så mycket, men det gör inget för hur som helst så dansar de så fantastiskt och att det finns människor som faktiskt kan skapa såhär, det gör mig glad.

man blir inget annat än påverkad



sen är det här min absoluta favorit. ja menar hallå eller :-)


jag är förälskad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0