torsdagskväll

efter ett långt 8timmars pass på korvkiosken så är det dags att ta på sig mina dansskor och bege sig med gamla klasskamrater till lipz en stund. Är inte riktigt 100 på partykänslan men den kankse kommer under kvällen. Hur som helst så är det livet som ska levas nu när man är ung.

Shit pommes jag flyttar om en vecka, igår fyllde syrran år, nästa torsdag fyller min alldeles speciella morfar 86 och det är coolt, mycket coolt. Tiden den går rätt så fort och livet går rätt så mycket i den riktning jag vill. Saknas bara lite partyparty på det här bara och jag tror att det här kan få mig känna den där speciella partykänslan, tror inte ni det också`?

Om inte så får jag mig ett gott skratt sådär på torsdagskvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0