2009 blir 2010

En liten sammanfattning av året 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började på universitetet.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja det gjorde jag faktiskt. inte alla dock

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte vad jag vet..

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Spanien

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
mer utmaningar kanske, ett sparkonto

7. Vilket/a datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
den 9e mars blev jag 20, sen måste första maj vara ett viktigt datum iår

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag kom hem från spanien helskinad och började plugga

9. Största misstaget?
Spara pengar, och såklart hur det blev med a.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte på riktigt

11. Bästa köpet?
conversen! 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
resor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
absolut! Jag har ju bott i spanien, jobbat och flyttat till karlstad, det har funnits massor som gjort mig riktigt glad. kan man inte ge specifikt svar så är inget glömt eller hur.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
den där jävla fairytale

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, lätt.. kanske inte under vissa perioder.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag borde ha prioriterat andra saker, vågat chansa och leva lite

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
jag önskar att jag inte hade oroat mig så mycket

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen :) och var i kyrkan 2 gånger

19. Blev du kär i år?
Ja.. eller det var jag kanske innan med

20. Hur många one night stands?
no comments

21. Favoritprogram på TV?
so you think you can dance, brothers and sisters

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

23. Bästa boken du läste i år?
Flyga drake

24. Största musikaliska upptäckten?
för mig.. Lady Gaga

25. Något du önskade dig och fick?
jag fick en kaffebryggare i julklapp

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, jag är mer än nöjd :)

27. Årets bästa film?
Los abrazos rotos eller vicky christina barcelona

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag sålde sockar via telefon och åt libanesisk mat med goda vänner i barcelona

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, att allt bara inte slutade sådär, det skulle gjort mitt år bättre

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
jag är jag, en miljöpartist förklädd som moderat :P

31. Vad fick dig att må bra?
Barcelona, vänner och äventyren som jag vart med om under året

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Penelope Cruz

33. Vem/Vad saknade du?
Det har vart ett fantastiskt år egentligen, det som jag saknat mest är nu ett husdjur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0