exitement

sådär, då var denna onsdagen avklarad. En vecka kvar tills jag har en tatuering på min högerarm. Spännande eller hur?! det tycker jag i alla fall. sen är det där med lägenheten som jag snart kommer att få i karlstad som gör min mage lite pirrande. Och att imorgon återigen få se Harry Potter, även om resan till göteborg verkar vara av den mest komplicerade sorten. Kul

Annars händer det inte så mycket just nu. Inget direkt att dela med mig av. Inget jag är bitter eller irriterad över. Inte ens småcynisk. men det är bra ändå, det tycker jag. Om man kunde klaga på något så är det att vädret inte är det bästa och att jag har ont i ryggen fortfarande. Men sådant trivialt... det behöver man inte utveckla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0