herr trött

min kropp och knopp är inne i en strejk just nu. efter en lång intensiv tid som avslutades med jobb non stop i åtta dagar så tycker jag att det var på god tid att sakta ner lite - stanna upp snarare. En helg med massa festande och hålligång var inte lockande för mig, inte heller var det lockande med något annat utan jag sitter här, framför datorn så långt bort ifrån intilligens som möjligt. Hjärnan skriker öööööööööööh och man måste lyssna på sin kropp.

Jag rider fortfarande på lyckovågen att jag kom in i karlstad till hösten. Det må säga att det är gött! Det lilla men mer så viktiga problemet om att hitta tid till både mental förberedelse och kroppslig förberedelse puttar jag undan ett tag. Så länge som hjärtat slår, så länge lusten ger och tar så är imorgon en annan dag! det tål att tänkas på. Men lycklig är jag, det går inte att förneka.

Och nej, jag tänker inte förstöra detta med att vara bitter, även om jag faktiskt kan det, så tänker jag inte, utan jag avslutar idag med att packa ner lasseman och mig själv till mamma och så får hon bjuda på middag! Samtidigt som mitt sinne flyr hit, en fantastisk plats där batterierna laddas om. Mitt egna lilla paradis nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0