kvittra

om jag var herr trött igår är jag nor herr död just nu. Varför kommer inte energin när man väl vill ha den? Går runt som en zoombie och sluddrar ljud ingen förstår och inte jag heller för den delen. Men men så är det kanske, det måste gå ner för att kunna gå upp. men jag är faktiskt uppe, mer än på länge faktiskt! Och idag regnar det inte, så vad kan gå fel? Men min rygg gör ont, den är lite stel. Och det är nog bara början, för sen så kommer ju vänersnäsläger med att sova på luftmadrass i fuktigt tält. Fast det ser jag bara fram emot - omfamna sunkkänslan till hundra procent!

En sak som jag är lite förundrad över, eller mitt alterego pensionären är bekymrad över är det där med twitter! Om nu konservativa kungahus kan twittra, varför tycker jag det är så förbannat svårt? och vad är egentligen meningen med det hela? Jag skulle gärna vilja vara hundra på det men har twittrat två gånger i hela mitt liv. Och fattade inte hur man gjorde mer. Man borde få gratislektioner i hur ny teknik fungerar det tycker jag. Reinfeldt: du gillar ju ny teknik och FRA och IPRED, när hjälper du oss förstå twitter?

Men på tal om twitter så har IOGT-NTOs kongresser kunnats följa på just twitter, för att dem som jag, som inte var där men ändå rätt intresserade kunde följa lite vad som hände. Vilket var skitbra och därför måste jag också bara säga grattis till de nya FSledamöterna, skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0