23:37

tankar svindlar omkring, förundran över livets mirakel och om jag ska eller inte ska släppa helvetet löst. Just nu lutar det åt att faktiskt låta det härja vilt. Men jag kommer vänta tills veckans slut, för att se om det kommer någon form av kontakt innan lördag. Läste igenom en gång till vad jag hade skrivit igår och nej, det är inget som man direkt skickar på ett brev på posten kanske... mer ett slag i ansiktet.

Jobbet var faktiskt roligt idag, det var mycket att göra oh jag hade tagit med snickerskakor så sockerruset var flödande. Men en sak som jag stör mig på är att behöva bli behandlad som skit för att den som handlar ska känna sig bättre. Jag har tagit den skiten, i barcelona, som telemarketing agent och inte ens då är det rätt. Men det är en sak i tonläge och handlingssätt som man inte ska ta för annat än ett sätt att sätta sig över någon. Och snart brister mitt stela leende ut i att jag kastar mosbrickan i ansiktet på de jävlarna!

Annars då, hitta studentpresent är ett sjuhelsikes jobb. och jag saknar Anna! Så mycket så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men det löser sig. Jag jobbar ju, och tänker på annat... annars finns alltid snickerskakor att tröstäta.

Godnatt nu.

 Åh jag glömde nästan: Jag har klipptid på torsdag 10:15, snälla hjälp mig komma ihåg. Sen måste jag verkligen börja tänka på träning och vad jag stoppar i mig, mina sommarshorts går knappt att knäppa, oh det skrämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0