and now what?



mer finns faktiskt inte att säga just nu.
det ska kännas som på riktigt

grejen är den att det faktiskt gör det. Jag blir så glad när jag tänker på det, och sen ledsen när jag faktiskt förstår att det är långt och det är svårt att få det att gå ihop. men jag är beredd att satsa på det här. Sen, så kommer man till framtidsproblemen, men det kommer också lösa sig så småningom. karlstad, Thailand, sydamerika eller europa, vem vet, just nu så skiter jag i vilket. för det är en sommar framför mig, den bästa sommaren i mitt liv, förutom att jag kommer jobba som en tok.

Föresten, läs det här: det handlar om våra kära kommunpolitker som försöker göra det bästa för vänersborg... samtidigt som 70 jobb inom skolan ska skäras ner. Min personliga åsikt är pinsamt och det eggar mig att en dag bli kommunpolitker och få min hemkommun på rätt köl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0