bueno

okej, NÄL blir klockan 8 på onsdagmorgon istället. men jag sitter fortfarande i föräldrahemmet och latar mig medan jag egentligen ska vara i lägenheten och försöka städa och göra dne bebolig, knappast lätt det här att vara lat. Det är faktiskt ganska jobbigt om jag ska vara ärlig.  Allt händer i sista minuten med mig, och nu börjar även jag bli irriterad på mitt mañanamañana beteende. Så förlåt mina vänner. 

Men en sak, jag vet varför jag är kvar. Jag vill inte gå ut i sverigeregn, jag vill ha barcelonasol, eller åtminståne sverigesol. Men nej, det får man en gång på två veckor i det här landet. Vad är meningen med att ta av sig viiinterjackan undrar jag. (okej jag erkänner att jag överdriver en aning, men ha tålamod, jag är inte van) Men det är inte kul att jobba heller när det regnar, det finns ju inget att göra då heller. Jag längtar till onsdag då A kommer, och torsdag är jag ledig så då får man hitta på något roligt. Men på riktigt sverigesol kom fram för tusan.

Och sen, ja mannen är otroligt vidrig, smilig och låten kankse inte heller är den bästa. ganska blassé och faktiskt pinsam. Men vad ska jag säga, jag är väl lika pinsam när jag erkänner att den här låten fastnade i mitt huvud. Och jag följde inte ens Eurovision iår, men påväg hem från göteborg hörde jag denhär låten och det räckte med en två gånger, nu sitter den i huvudet. och bara för att: så ska jag få er lika fast i skitlåten. varsegoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0