godmorgon världen

sovit i vargön inatt, med amanda tryggt intill. Nu ska det snart bli att dra sig till jobbet och sådär. Blev en sen kväll igår, mest för att man satt uppe och pratade gammla minnen med jennpa och anna, vilket var ritkigt trevligt. Dock så fick man sig ett ganska fett uppvaknande att små barn kan vara riktigt elaka ibland. och att vi kanske inte alla gånger var guds bästa barn, därav vill jag nu passa på att, i tomma luften, säga förlåt.

Hur som helst, jag vill få en lägenhet i karlstad snart så jag också kan börja flytta på ritkgit för jennpas lägenhet var riktigt fin! och ja, jag blev smått avundsjuk.

Nu: hoppa in i duschen, äta någon form av frukost sen iväg och jobba. Vi ignorerar det tjocka huvudet som är resultatet av lite mycket vin igår, totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0