gråzonsfredag

idag är en konstig klämdag.... långhelg javisst, men hjärnan hänger inte riktigt med... är det söndag, vad är öppet vad är stängt och vad ska man göra?

Jag fikade med josefin idag i alla fall!vilken underbar människa det är asså, och att kombinera det med fika vad är inte trevligare. Tre timmar pratade vi i vilket fall och det kändes att vi behövde det. Jag behövde det i vilket fall. Och kanske, behöver jag också något annat igen. Men vi får se, nu är jag i vad vi kallar det bearbetningsfasen, men det känns som det inte går att bearbeta mer snart.Hrsomhelst så saknar jag det, det går inte att undgå, och jag saknar alla fantastiska människor. Men det är bara att ta tag i mitt dåliga samvete och sen stå rakryggad. Fast... inte än

Varför finns det inget bra på TVn?

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv d är nästan så man måste göra det :D hihih

2009-05-23 @ 14:59:48
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0