inte ett ljud

Jag har inte hört någonting, vilket jag finner otroligt konstigt. Så det fick mig att börja fundera lite, och tankar som jag egentligen inte vill fundera på, funderar jag just nu på. Kan det vara så att jag lurar mig bara? Kan det vara så att det egentligen aldrig fungerat eller skulle kunan fungera och att det egentligen inte ens finns något som skulle fungera från första början? Ja sådant funderar jag på nu. Det är ju trots allt onsdag imorgon eller hur?

visst är det konstigt att jag är tillbaka i samma rastlösa spår igen? Jag vill ha äventyr, spänning och impulsivitet! Men jag tänker åtminstånde att äta lite mat nu. Ägg och räkor står på menyn och imorgon ska jag upp tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0