life is life

ont i magen... igår kväll var nog en bra sak som hände kankse. Just nu så orkar jag inte tänka. Men men.



Idag är det fredag! Och solig fredag dessutom, så det blir att ordna lite frukost nu och sen så ska jag iväg till vargön med kvart i elva bussen och hjälpa morfar. Sen får vi se vad som händer tills klockan blir 17:00 då ska jag ta tåget förstår ni. Till Borås och Mayas studentfest. Hur jag tar mig hem vet jag inte nu, det får vi se senare men det går några bussar och tåg inatt, vid midnatt så kan jag ta mig hela vägen hem, och sen så blir det göteborg på lördag!

Men men, solen skiner och jag är hungrig! Vi höres och synes om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0