nyckeln till frihet

är egentligen från igår, men fortfarande en bra film och en bra titel tycker jag. vi såg förresten bara halva filmen då datorn cepade sig lite.

Hur som helst, A var och hälsade på som ni säkerligen redan visste och det var hur bra som helst. Lite trött och slö är jag nu, mest efter att ha småsprungit till stationen, pågrund av min absolut bästa egenskap, tidsoptimism! Men hur som helst, solen har skinit hela tiden och jag är på bra humör. Man kan inte bli annat anser jag. Det är småsynd att det blir så komprimerat någonstans, men samtidigt så skulle jag inte vilja vara utan det, inte alls. A får komma tillbaka snart helt enkelt.

Nu är jag i vargön jag. familjen bjuder på mat och jag snyltar såklart. Sen ikväll blir det häng med jennpa. Nu kom familjen
ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0