playlist!

Har städat färdigt till rytmerna av QUEEN! Det gick fort och enkelt och det är ganska trevligt att springa runt med dammsugaren och sjunga med, mitt egna lenaPHframförande här i mitt vardagsrum. Enbart för mina egna ögon, ingen annans. Men kanske om ni har tur får ni se det någon gång. Jag har ju trots allt haft både fönster och dörrar öppna så det skulle ju inte vara så svårt att kika in, om nu någon vill eller har gjort det. Usch, nu skäms jag lite.. ja det gör jag. Men jag skäms inte över att bo i en ren lägenhet nu. Bäddat rent har jag tillochmed gjort och snart ska jag springa och handla. En back dricka, svinto och lukta-rent-spray.

Tillbaka till QUEEN, jag fattar inte hur de kan ha sådana fantastiska låtar, men jag klagar inte, snarare myser. Japp det gör jag, och vet ni vad. Jag tror tillochmed att ni också vill sjunga med och mysa lite här. Så varsegod, direkt från youtube!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0