sol i vänersborg x2

Japp, idag är det också bra väder.

Sen räcker det för nu, igår kväll såg jag på eurovision sådär halvt som halvt. Kul att hon gick vidare, men sen orkar man inte direkt bry sig mer säger jag. Och ikväll så, efter jobbet, ska jag hem och sova över, för det är så att jag ska på begravning imorgon och behöver kostymen. Sen ska jag ju såklart jobba också. Så det blir en konstig torsdag,

Men fan, klockan är redan ett! jag ska möta amelie om en timme och så ska vi fika. Jag har inte ens tatt på mig här ju. Fan, dags att göra sig iordning då. Men annars är det inte så mycket att säga. Förutom att jag ska börja banta. Inga mer varma smörgåsar med en halv ost på, ingen glass och sådär. Måste försöka bli lite smalare, helt mer vältränad också, men i vilket fall. Det är en början.

Sen är det det där med vad som kommer hända till hösten... några förslag?
Kram, måste skynda mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0